hemma igen!

Äntligen hemma i regnet.. todde inte att det skulle regna idag.. såg ut som om solen tittade fram på morgonen, men när jag skulle till arbetsinteruven så regnade... och jag hade inget paraply :( typiskt mig...
 
Kom till arbetsinterjuven som ligger på Lidingö - där jag bor. Det var en jätte trevlig kille som höll i interjuven och vi satt och pratade om mina erfarenheter och han ställde en massa fråga som jag svarade på och det känndes väldigt bra, så nu håller jag tummarna på att han ska ringa tillbaka och säga att jag kan komma och provjobba några dagar ich sedan bli anställd.. *Håller mina tummar och tår* 
 
Jag var inte så nervös som jag trodde jag skulle vara så det är var ett plus! hatar att vara nervös när manska vara på interjuv, så jag håll mig i skinnet och det kännes bra som sagt, och det var ett mysigt ställe med många kunder!
 
Iaf... Nu är jag hemma, eller har varit hemma ett tag, har tagit det lugnt och tittat på flashpoint, en serie som jag starkt kan rekomendera! och en kopp te, och nu så sitter jag och tar hand om bloggen lite, innan jag ska fortsätta med att se flashpoint och bara mysa i detta regniga väder! ska vila foten så mycket som möjligt tills imorgon kväll då jag ska till täby Galopp och träcka! och vill att min fot ska vara så bra som möjligt.. fruktar över att springa för ban vetrinären med min häst.. Kan ju inte springa med min fot....
 
Kvällen kommer bli lugn och kanske träffa Emma :) 
 
Ni har väll inte glömt att jag har frågestund i bloggen HÄR och det skulle vara kul med massa frågor!!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: