Good morgon Tisag

God morgon!

 
Hade lite svårt att somna igår, så somna ganska sent... dels hade jag ont i foten så jag inte kunde inte sova.. :/ 
Vaknade vid 7 av att brorsan var vaken och skulle ringa sitt jobb.. om ngt..  somnade som tur var om sedan till min gamla chef ringe mig vid hlav 9 och påminde mig och att jag ska jobba ikv på tävlingarna!
Sedan ringde Eva 1 timme senare, och nu sitter jag och pratar med henne innan frukost och Teen wolf som jag sitter och ska försöka se :) 
 
Dagens planer är att träffa emma och sedan åka till Täby på EM/Kvällen och jobba, sen blir det inte så mycket mer !
 
Idag kommer det komma upp massa schea inlägga för at jag vet inte när var hur dagen ser ut, och vet inte om jag hinner blogga under dagen, men jag hoppas att ni kommer att läsa ändå :) 
 
Kommer att komma upp ett inlägg som handla om "Diskusion" som är väldigt läsvärt!
 
Har ni några planer för i dag ?? 
 
 

Kommentera här: