En grå mulen mordor dag.. slutar med...

Trots detta såliga vänder vi har i stockholm så har jag ändå varit på bra humör! anledningarna till det är att jag vaknade på ett bra humör och jag har haft en bra dag som har många posiyiva faktorer inblandade!
 
Att min interjuv som jag hade idag (som jag har skrivit om i tidigare inlägg) har en stor del med att göra att den här dagen känns så bra, och att jag är på så bra humör! 
 
jag har inte gjort så mycket mer än att bara vara på interjuven och sedan vara hemma och tittat på Flashpoint (Ska berätta mer on den serien senare) och ätit en god middag som bestod av kokt korv och rotfruktsgratäng med sallad, simpelt och mycket gott! lätt att göra när man är själv hemma och inte orkar göra så mkt.. ;) (gratängen var rester från lördagens middag)
 
hade tänkt träffa Emma tidigare på kvällen efter hon hade tränat, men hon singde strax innan 20 och sa att hon inte orkade gå till ica, och det förstår jag, så jag satt och snacka med henne i telefon ist och pratade om allt möjligt och så, och jag gilalr verkligen att prata med Emma aka Speedy i tellefoon och när man ses face to face, för hon är så klok och hon är verkligen en bra lyssnare, och jag kan verkligen lita på henne! Det kan jag oxå göra med Eva aka Findus! Dom är mina närmast BFFS!
 
Imorgon så ska jag inte göra så mycket på förmiddagen, sova och ta det lugnt och bara försöka ta det så lugnt som möjligt med foten! Ska sedan träffa Emma Och hänga med henne hela dagen, ska till Täby galopp senare på EM/Kvällen och ta hand om min fina häst! kommer att bli en lång dag imrgon så kommer ha några tidsinstälda inlägg som jag kommer att försöka förbereda ikväll och på morgonen imorgon, och fixa några mobil inlägg när jag hinner för att ni ska kunna läsa bloggen även när jag inte är hemma ;) 
 
Dagens 3 Bra Saker 
  • Haft en Arbets interjuv som kändes bra
  • Var INTE nervös för interjuven som jag trodde jag skulle vara
  • Har snackat med Speedy som jag nte har gjort på några dagar! <3

En annan bra sak som inte kom med på dagens lista är att Teen Wolf season 4 kommer ut idag i USA och imorgon tisdag här i sverige! ÄR ett stort fan av Teen Wolf, så att et komemer ut är jag mycket glad för!
 
Har ni haft en bra dag ? Vad är era 3 bra saker som har hänt idag? 
Flöm inte bort frågestunden oxå! 
 
 
 
 
 

Kommentera här: