Dag 6 vilka bloggar läser jag oc varför?

När man är en bloggare så kanske man läser andra bloggares bloggar för att få inspiration till att skriva inlägg och driva bloggen. 
Jag läser inte så många bloggar men det är några som jag följer ganska mycket, läser dom  inte varje dag men jag läser dom min 4-5 dagar i veckan så jag har koll på vad andra bloggare håller på med!
 
För det första så läser jag helt olika typer av bloggar, Läser fitness och tränings bloggar och sedan läser jag kändis bloggare som är väldigt kända! Ska föra med Fitnessoch tränings bloggarna
 
Träningsbloggarna
 

Jag började läsa Markus Olaussons blogg för ett tag sedan, en väldigt bra och inspirerande blogg, där han lägger ut sitt träningspass för olika muskelgrupper så man kan få tips och råd på hur man kan lägga upp träningen på bästa sätt!, sen så skriver han om sitt vardagsliv. Han är även PT och skriver om det och PT-urbildningar han föreläser på och det är väligt kil att läsa! länk till hans blogg hittar ni HÄR
 
En annan blogg som jag läser för inspiration är peter blahá en VD och gladiator i TV4 program Gladiatoererna! en rolig och bra blogg som inspirerar många, och man får följa med i hans vardag som VD och som familjefar och gladiatron Pansar :) Länk till hans blogg hittar ni HÄR 
 
 
Av dem svenska kändis bloggarna så läser jag Kissies, Sarah tjulander, ibland kan jag kika in på Tyras blogg! varför läser jag dom då? 
  Jo först började jag läsa Kissies blogg, föör många år sedan kommer inte riktigt ihåg när, men jag gillade hennes sätt och skriva och när hon blev känd så slutade jag läsa hennes blogg för att jag tyckte att det blev för mycket att hon var för mycket.. MEN det tycker jag inte längre, tycker att hon verkar vara en super gullig tjej. pricis som alla andra, en helt vanlig människa! Man är väl bara människa i grun och botten, med samma behov!? men iaf, så  för något år sedan så börja jag läsa hennes blogg igen, för att jag hade tråkigt en kväll och sedan dess så kollar jag in regelbundet in hennes blogg och får massa inspiration till min blogg!
 
En annan VIKTIG blogg är Emmas blogg som jag läser, (min BFF), en blogg som jag gillar väldigt mycket, och jag tycker att ni kan gå in och läsa den, verkligen! Även fast jag och Emma har nästan daglig kontakt så är det kul att läsa hennes åsikter om saker och ting! och jag tror att hon kan gå långt med sin blogg, verkligen! Hennes blogg hittar ni HÄR!!!
 
Jag komemr aldrig att sluta läsa bloggar, det är ganska rogivande att sitta och läsa vad andra tycker och tänker om saker, som du kanske tycker helt tvärtom för och att man kan alltid lära sig något av andra bloggare!
 
Vilka bloggare läser ni ???

Kommentera här: