Dag 3 -vart går jag och festar och varför?

När jag var ynge så var jag en festdrottning, gick ut varje helg och levde livet. jag var stammis på många ställen och det hade sina fördelar.. Nu förtiden går jag inte ut och festat på samma sätt, anledningen till det är att jag inte har samma sug till att gå ut och dansa och supa.. men jag kan gå ut och sätt mig på en bar/pub och ta ett glas eller två, och sedan kan  jag nöjt avstå alkoholen.
 
Jag kallades partydrottnignen på alla ställen jag gick till men det var ett speciellt ställe som jag gick till Klubb Blå/ Viper Room som ligger på fridhemsplan, ett mycket bra ställe för dom yngre 18+ skön musik och bra personal! Var sta,mmis där och som sagt jag bodde typ där på helgerna och jag träffade massa nya kompisar som jag fortfarande har kontakt med i dagsläget. 
 
Gick mycket till Amnesia (Nuvarande Toxic) det är oxå ett bra ställe, men lite dyrare än Klubb blå.. Man träffar så mycket roligt flk när man är ute på Tocix och varje gång man får ut så träffar man nytt folk och jag har alltid trevligt nät jag går ut. 
 
Nu mera så sätter jag mig gänra på The Laughing duck "Ankan" i stockholm med mina goda vänner och bara chillar, och snackar massam minnen, och catching up, och tar ett glas eller två. The laughing duck är ett super mysigt ställe som liggeri cetrala stockholm, Vid stockholm Central så det är väldigt nära till tunnebanan ;) Sen är det skön musim på ankan, det äår lite party musik men det är ändå lugn musik så man kan sitta och prata i normal samtalston.
 
Numera så brukar jag mest ha hemmakvällar, men kompisar och dricka lite beror på vad man känner för, och det brukar vara roligare än att gå ut, för då behöver man inte spendera en massa pengar och man kan oxå ha kul utan att dricka! Hema kvällar är väldigt bra tycker jag för då har man koll på alla, och man slipper en massa snuskiga killar som brukar finnas ute på stan mitt i naten, sen så behöver  man inte åka hem själv med tunnelbana/buss själv och inte behöva vara rädd att bli överfallen!
 
Går ni ut och festar ??
 
                                                                    
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Emelie:

Glad midsommar! :)

Svar: Tack detsamma tjejen :)
Cassie Zenkert

Kommentera här: